Hyppää sisältöön

Kustannustukihakemuksen lisäselvitykset voi nyt toimittaa asiointipalvelussa

Valtiokonttori on avannut yritysten kustannustuen sähköiseen hakupalveluun mahdollisuuden ilmoittaa lisäselvityksiä.

Palvelussa asiakas voi ilmoittaa Valtiokonttorin pyytämiä lisäselvityksiä sähköisesti. Palvelua voi käyttää myös jo ilmoitettujen, virheellisten tietojen korjaamiseen. Lisätietoilmoituksen voi täyttää kuka tahansa, jolla on valtuudet edustaa yritystä. Lisätietojen antajan ei siis tarvitse olla sama henkilö, joka täytti hakemuksen alunperin.

Lisätietoilmoituksen voi täyttää:

    • Henkilö, jolla on yrityksessä nimenkirjoitusoikeus
    • Toimitusjohtaja (TJ)
    • Toimitusjohtajan sijainen (TJS)
    • Elinkeinonharjoittaja (ELI)
    • Isännöitsijä (IS)
    • Päävastuullinen isännöitsijä (PIS)

Yhdistyksen puolesta voi asioida henkilö, jolle on merkitty yhdistysrekisteriin seuraava rooli: Muu nimenkirjoittaja, jolla on oikeus edustaa yhdistystä yksin. Yritys voi myös valtuuttaa muun henkilön asioimaan puolestaan Suomi.fi Valtuudet -palvelussa.

Kun lisäselvityspyyntöön vastaa sähköisen asiointipalvelumme kautta, asian käsittely etenee mahdollisimman sujuvasti. Sähköisen asiointipalvelun lomakkeelle tulee ilmoittaa myös hakemusnumero.

Siirry palveluun:

Kustannustuen lisätietoilmoitus>

Etsitkö näitä?

Kustannustuki-palvelusivu

Tilastoja kustannustuesta

Usein kysytyt kysymykset

Kustannustukihakemus

Kohderyhmä: Yhdistykset ja järjestöt Yritykset ja yhteisöt

Muuta aiheeseen liittyvää

◄ Kaikki uutiset