Yhteensä 108 blogikirjoitusta

Valtori on yhdessä asiakkaidensa kanssa määrittänyt uuden palvelustrategian ohjaamaan palveluvalikoimansa sekä -toimintansa kehittämisen suuntaa. Palvelustrategiamme ytimessä on valtionhallinnon pilvisiirtymän toteuttaminen. Yhdessä näemme pilvipalvelut strategisena kyvykkyytenä..

Julkisen hallinnon digitalisaatio koskettaa meitä kaikkia, koska käytämme sen mahdollistamia elämää helpottavia palveluita kansalaisena tai yrityksen edustajana. Digitalisaatio edistää myös avoimuutta, demokratiaa ja kestävää kehitystä...

Valtionavustustoiminnan kehittäminen ja digitalisointi -hankkeessa tehtiin vuosina 2018–2023 käsitetyötä, jossa valmisteltiin sanastoa valtionapuviranomaisten sekä valtionavustuksen hakijoiden ja saajien käyttöön. Yksi työn keskeisistä tavoitteista oli selkeyttää..

Millaista toimintaa arviointi on? Mikä toiminta on arviointia ja mikä ei? Tästä asiasta ei ole ollut yksiselitteistä näkemystä valtionapuviranomaisten ja valtionavustuksen hakijoiden keskuudessa, joten valtionavustustoiminnan..

Valtiokonttorissa kehitetään ketterästi ja viedään palveluita pilveen. Pilvimatkalla tarvitaan monesti rohkeutta kokeilla uutta ja ottaa joskus hallittuja riskejäkin, mutta toisinaan sovelluskehitykseen voi saada inspiraatiota myös..

Valtionavustustoiminnan kehittämis- ja digitalisointihankkeessa on tuotettu vuodesta 2018 lähtien yhteistä sanastoa valtionavustusten myöntäjille ja hakijoille. Sen avulla eri toimijat voivat helpommin saavuttaa yhteisymmärryksen yhteisistä käsitteistään...

Päivittäinen työni Valtiokonttorin Kansalaispalvelut-toimialan viestintäpäällikkönä ja tiiminvetäjänä muuttui radikaalisti syksyllä 2021. Tuotamme tiimissäni koronatukiin liittyvää viestintää, ja kuten arvata saattaa viime vuosi oli varsin hektinen...